صادقی: من که اهانت نکردم، چرا محروم شدم همه چیز از همه جا
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

صادقی: من که اهانت نکردم، چرا محروم شدم

امیرحسین صادقی مدافع تراكتورسازی كه یك جلسه از همراهی تیمش محروم شده، در مورد این حكم كمیته انضباطی می‌گوید: «نمی‌دانم چرا من را محروم كرده‌اند. می‌گویند به محسن تركی اهانت كرده‌ام در حالی كه این‌طور نیست. تركی می‌گفت بعد از پایان بازی با استقلال به او حرف بدی زده‌ام اما من هم گفتم اگر اعتراضی داشتم، همان لحظه كه خطایم را پنالتی گرفتی اهانت می‌كردم نه بعد از پایان مسابقه. الان واقعا نمی‌دانم چرا محروم شده‌ام.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : r.k.o
  • تاريخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:صادقی,اهانت,

  • new-khabar

    r.k.o

    new-khabar

    http://new-khabar.loxblog.com

    همه چیز از همه جا

    صادقی: من که اهانت نکردم، چرا محروم شدم

    همه چیز از همه جا

    به وبلاگ من خوش آمدید همه چیز از همه جا

    همه چیز از همه جا